اعتراف می کنم که دراز کشیدن به پشت و بالابردن و چسباندن پاها به دیوار کار عجیبیه.ولی این کار یکی از فعالیتای مورد علاقه من واسه کاهش استرس روزانه ام هستش.

حدود ۲ ماه قبل یکی از دوستانم باید از زانوی آسیب دیده اش مراقبت می کرد و به اون پیشنهاد شده بود که واسه کاهش تنش پاهاش رو به دیوار تکیه دهد. من هم عزممو جزم کردم در این کار با اون همراه شوم، و واقعا حسی فوق العاده داشت. پس ما این کار رو هر روز در محدوده وقتی مشخص حدود ۴ بعد از ظهر تکرار کردیم و در ادامه اتفاقاتی که افتاد رو با شما در میان می ذاریم.

: اشنایی با فواید بالابردن پاها و چسباندن اونا به دیوار

بالا بردن و چسباندن پاها به دیوار تموم فشاری که بر پایین کمرم وارد شده بود رو نابود کرد

بلند کردن و چسباندن پاها به دیوار بعد از یه روز کاری حس رفتن به خونه رو داره چون هنگام نشستن کمر و باسن فشار زیادی رو متحمل هستن. ( حتی به کار گیری پشتی طبی هم فایده نداشت ) وقتی واسه اولین بار این حرکت رو انجام دادم فکر می کردم آسیب زننده باشه ولی فهمیدم که یه راه فوق العاده واسه استراحت کمرمه و همینطور که زمان می گذشت حس می کردم می خوام عضلاتم رو به طور کامل شل کنم. پس از یه ماه انجام هر روز این حرکت عضلات کمرم سفتی قبل رو نداشت و فشار و کشیدگی روی کمرم کمتر شد.

بالا بردن و چسباندن پاها به دیوار به من کمک کرد آرامش گرفته و بهتر تمرکز کنم

احساس فیزیکی که از این وارونگی حس می کنین به خودی خود حالت ریلکسیشن ایجاد می کرد.با این کار ذهنم این شانس رو پیدا می کنه که دوباره تنظیم شده و بینش روشن تری داشته باشه و کمک کنه بدون از دست دادن انرژی روز کاری ام رو به پایان برسانم.و از نظر ذهنی و جسمی دوباره شارژ میشین و با دقت بیشتری می تونه به ادامه کارتون برسین.

.

منبع : pcparsi.com

Categories:سلامتی
Published on :Posted on

Post your comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *