این افراد می تونن با نوشیدن آب تا حدی گرسنگی رو کم کنن.
تحقیقات انجام شده در آلمان نشون داد که دلیل بروز حمله های یهویی گرسنگی و افزایش اشتهای کاذب بیشتر کمبود سروتونین (هورمون شادی) است، به خاطر همین بیشتر آدما مخصوصا زنان در زمان افسردگی و قرار گرفتن در شرایط استرس زا دچار افزایش اشتها و پرخوری می شن.

کارشناسان فکر می کنن وعده های غذایی بی نظم موجب می شه اندازه قندخون به صورت یهویی افت کرده و این منتهی به بروز احساس گرسنگی و افزایش اشتها می شه. واسه پایدار نگه داشتن سطح قند خون مصرف میان وعده های غذایی شامل فیبر خیلی خوبه.

براساس تحقیقات ۲۰ دقیقه پیاده روی به آدمایی که دچار گرسنگی شدید و افزایش اشتها شدن، کمک می کنه تا اشتهای کاذب خود رو کنترل کنن. هم اینکه این افراد می تونن با نوشیدن آب تا حدی گرسنگی رو کم کنن.
سیمرغ

جمع آوری سلامت اکاایران

Categories:سلامتی
Published on :Posted on

Post your comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *